Viisi kesätyöntekijää aloitti Isännöintiyhtymässä



Isännöintiyhtymä Oy kesäkausi käynnistyi maanantaina, kun viisi kesätyöntekijää aloitti työskentelyn.

Kesätyöntekijät koulutetaan asiakashankinnan tehtäviin, joissa he pääsevät kehittämään vuorovaikutus-, myynti- ja asiakaspalvelutaitojaan käytännön työssä.

Asiakashankinta on yksi työelämän haastavimmista tehtävistä, sillä se edellyttää rohkeutta, pitkäjänteisyyttä, oma-aloitteisuutta sekä kykyä kohdata erilaisia ihmisiä. Samalla se tarjoaa erinomaisen mahdollisuuden oppia taitoja, joista on hyötyä kaikilla tulevilla urapoluilla.

Kesän rekrytoinnit jatkuvat myös heinäkuussa, jolloin kaksi uutta kesätyöntekijää aloittaa tehtävissään. Näin Isännöintiyhtymä Oy tarjoaa kesän aikana työmahdollisuuden yhteensä seitsemälle nuorelle.